Monday, 3 June 2013

 Assalamualaikum dan salam sejahtera. Saya masih baru dalam dunia blogging ni. Tapi saya mencuba untuk membuat anjakan walaupun bukan yang nak paradigma sangat.


 Buat pertama kalinya saya menerjah dalam bidang blogging ni, saya mula rasa apa yang diri saya amat tenang sambil berkongsi serba sedikit ilmu yang mungkin saya dapat selepas ini kepada anda sekalian.



 Saya menyucapkan salam perkenalan buat julung kalinya kepada pembaca entry ini. mungkin saya berasa kekok ketika ini dek kerana ini merupakan entry yang pertama dalam seumur hidup saya.


 hanya setakat ini sahaja dahulu entry saya kali ini.. Selamat Jumpa Lagi dilain entry :D

Assalamualaikum...

2 comments:

Anonymous said...

Cayalahhh mie . Ayat bm A+
-AIN-

Muhammad Harith Syahmi Abd Hadi said...

Hehe :D biasa la. budak baru nak updated ada blog. kan? *MALU*