Sunday, 16 June 2013

Sambungan Cinta Remaja :P

    Boleh tak nak bahasakan diri "aku". Lagi selesa mungkin.... Firstly, aku memang syok giler kat dia. Menaruh harapan bagai gunung Everest tingginya. Tup-tup, dia boleh bagitau dekat bestie aku yang dia dah ada pakwe? Tak ke meroyan aku dibuatnya? Tapi mungkin tu ujian kepada aku kott. Hehe. Masih menaruh harapan ni... Eh, mesti la.. Aku suka giler dekat dia kott!

    "Texting dengan pakwe". Dengan muka comel dia tu, straight forward dia bagitau aku! Lagi la bengang aku.. Lepas tu, dia boleh senyum je? Amboi, sakit giler hati aku. It's okey, dear. I'm still waiting... You're mine.....

 xoxo :D

No comments: