Saturday, 30 November 2013

After SPM?? Nak buat apa??

Assalamualaikum blogger bagai sekalian :)

 SPM? dah lepas... Jap lagi, dah nak jadi HOTSTUFF la.. *Bataknya aku*.. Takde la.. Gurau jee.. Actually, aku pun tak tahu nak buat apa, *padahal, baru je habis exam*.. eh? Aku ada benda nak share..



Okey2.. Sementara menunggu aku dapat kem PLKN kat mana ni kan.. Aku ada laa buat akaun CHURP-CHURP #TheNewChurp2 nii.. Dapat laa jugak income sikit.. Sebelum ni, aku tak tahu jugak pasal akaun ni.. tapi aku ada terbaca kat blogger Aizuddin pasal akaun Churp ni.. Betul kata blogger Aizuddin "kalau ada akaun Facebook, Twitter, Instagram tapi tak ada akaun CHURP-CHURP.. Sepantas arnab aku buat akaun tu.. Tapi, income aku tak cashout lagi.. So, tak boleh lagi nak tunjuk first cek.. nanti-nanti la aku update balik pasal first cek tu.. Sekarang ni, aku nak kongsi apa yang patut aku share.. Kata orang, sharing is caring kan.. Kita sama-sama cari makan dekat dunia maya ni.. Daripada kau orang online sesaja lebih baik online sambil dapat income kan?? Tak kan taknak duit kott? Hello? Peluang ni..

No comments: